Coração

sábado, 2 de agosto de 2008




What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?

E se eu desmoronar?
Se não pudesse mais agüentar
O que você faria?

Come break me down!
Bury me, bury me!
I am finished with you!


E se eu quisesse lutar?
Pelo resto da vida implorar
O que você faria?
You say, you wanted more
What are you waiting for
I'm not running from you
Come break me down!
Bury me, bury me!
I am finished with you!
Look in my eyes!
You're killing me, killing me!
All I wanted was you!
I tried to be someone else (someone else)
But nothing seemed to change
I know now, this is who
I really am inside!
Finally found myself!
Fighting for a chance
I know now,THIS IS WHO I REALLY AM!
Ah, haaahAh-ha ohhAh, haaah
Come break me down!
Bury me, bury me!I am finished with you!(You! You!)
Look in my eyes!
You're killing me, killing me!
All I wanted was you!




Você me faz tão bem!
Que quanto está longe me faz tão mau
Cada minuto perto de você pra min é pouco
O tempo para quando estamos juntos !
Um toque, um beijo e um olhar isso
tudo sem você não é nada.
Hoje meu coração é seu amanha tambem será
vamos aproveitar tudo isso juntos?
"Hoje o mundo é uma festa
E você foi convidada
Eu lhe dou o meu sorriso
E você dá seu coração"
Manoel Queiroz

0 comentários: